پیامی از سوی خانواده های داغدار، مرحومه صالحه پزشکی
پیامی از سوی خانواده های داغدار، مرحومه صالحه پزشکی
بسـم الله الرحمـــن الرحـیم
انا لله و انا الیه راجـــعون
گرچه از هر ماتمی خیزد غمی فرق دارد ماتمی با ماتمی
همچون روزهای دیگر و به سان سایر مردم مشغول انجام امور روزمره زندگی بودیم و سرخوش از نعمتهای خدادادی که ناگهان بانگ برآمد که امانتمان را برگردانید,بناچار گردن نهادیم , اما افسوس که این امانت ,تنی زخم خورده و رنجور داشت ,دردناک بود و بدون شک سخت است غنچه نورسی را به بارنشاندن و در هنگامه ی شکفتن پرپر شدن ,سخت است از شور و هیجان و نشاط و خنده نگهداشتن,سخت است از هنگامه زندگی کردن و تلاش نمودن جدا ساختن. حال ما پدرو مادرو همسر همچون باغبانی است که در خشکیدن و سوختن درخت به بار نشسته اش میگرید.
اما نه.... نه چه می گویــیــم تحمّل بیست و چند سال زندگی را سوختن، خود سوزشی است که تا پایان عمر داغ فراقش برپیشانیمان هویداست.
ولی اگر دلداری وتسلی و همراهی شما بزرگواران نبود آرام و ساکت و خاموش نمی توانستیم در تنهایی خویش صدای هق هق گریه هایمان را پنهان کنیم . تحمّل این مصیبت عظما را مرهون حضور گرم و سبز شما در تمام مراحل طول درمان ، مراسم تشییع و تدفین و ترحیم میدانیم و بپاس همراهی و همدلی شما از همه دوستان و همکاران و آشنایان از صنوف مختلف اعم از زن و مرد که به انحاء مختلف با اهدا تاج گل و پلاکارد و حضورا ابراز محبّت نمودید صمیمانه تقدیر و تشکّر به عمل می آوریم. امیدواریم بتوانیم به یمن جبران زحماتتان به وقت شادیهایتان انجام وظیفه نماییم.
خانواده های مصیبت دیده پزشکی-امید- یوسفی
بنر شعار آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان